jueves, 10 de octubre de 2013

Presentació

Bé, el meu nom és Marta Torres i sóc estudiant de quart de Grau en Educació Infantil. Aquest és l'últim curs que em manca per acabar els meus estudis i poder ser mestre d'infants entre 0 i 6 anys. 

El meu inici com a estudiant no va ser com esperava. Per explicar-me i resumir un poc, sóc llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Complutense de Madrid. Vaig exercir com a publicista un any, però em vaig adonar que no era el què esperava. 

En aquest segona oportunitat que se'm presentà quan em varen acceptar als estudis d'educació infantil, estic esforçant-me per aconseguir el màxim de recursos possibles que m'ajudin el dia de demà a exercir la meva professió amb els millors resultats, ja que crec que guiar correctament als infants en el seu procés d'aprenentatge és molt important per al seu futur, i em sembla imprescindible fer-ho el millor possible, ja que és el mínim que es mereixen els infants amb què compartiré el meu dia a dia.

Aquest curs, hem començat amb un inici un poc particular, ja que els mestres estan lluitant per aconseguir una educació millor, que les reformes tan nefastes que es volen aprovar no es portin a terme, i que en comptes d'anar enrere com sembla que està succeint, vagin envant i repercuteixi en una millora real per als infants. 

Espero que això s'aconsegueixi i que l'educació sempre millori i evolucioni, res d'anar enrera!

Espero poder aprofitar les assignatures que encara em falten per cursar durant aquest curs, i poder aprendre molt durant el Pràcticum II. 

A més, des d'aqui, reflexo el meu suport a la vaga amb la divulgació del video No estil d'acord, creat per la plataforma Professorat Preocupat, perquè l'educació és cosa de tots.



No hay comentarios:

Publicar un comentario